egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

SIKERÜLT !!! - 50 kg 12 hónap alatt

2019.05.01.

2019. május 01. - Szabó Jozef

siker_00.png

 

Az év elején kezdtem ezt a blogot. Akkor tűztem ki célul, hogy 12 hónap alatt leadok 50 kg-ot.

 

S I K E R Ü L T  ! ! !

 

Pont egy éve május 1.-én Berlinben voltam. Így néztem ki:

 

siker_05.png

 

Valamikor májusban kezdtem el új életmódomat, melyről több mint 10 bejegyzésben beszámoltam (még 5-6 bejegyzést tervezek). Ezen kívül még videókban is beszámoltam a módszeremről...

Az a nadrág, melyet pont egy éve "teljesen kitöltöttem", most így néz ki rajtam:

siker_04.png

 

siker_03.png

 

Húsvét előtt, nagyszombaton már 82 kg alatt voltam, egy hatalmas futással Győrben meg is ünnepeltem az teljesítést:

 

15_km_telj1.png

 

15_km_telj2.png

 

screenshot_2019-04-20-12-46-50-380_com_xiaomi_hm_health.png

 

15 km lefutása, teljesen elképzelhetetlen lett volna nem hogy egy éve, de még fél éve is!

 

A győri  részeredmények:

 

15_km_reszido.png

 

Aztán jött a húsvéti lakoma és italozgatás. Hipp-hopp felugrott rám közel 3 kg pár nap alatt.

 

Ezt sikerült mostanra letudnom. Igazán nem kellett hozzá sok idő (a bevált technikámmal).

 

Pár napja voltam egy futórendezvényen, ahol azt volt a cél, hogy 2 óra alatt fussunk, amennyit csak bírunk. Sikerült sokkal jobban futnom, mint Győrben.

 

img_20190427_123126.jpg

 

kob_01.png

 

kob_02.png

 

 

Természetesen maradok az ételtársítás + időszakos böjt + káros sejtmemóriák kezelése "ötvözetemnél" és naponta mozgok. Rendszeresen indulok fotó rendezvényeken. Általában kapok pólót (és érmét). Ez a fehér póló rajtam a következő szombati futáshoz (5 km) kapcsolódik:

 

img_20190501_122217.jpg

 

Természetesen a saját sárga pólómban fogok futni :)

 

img_20190427_094125.jpg

 

 

(A régi farmernadrágot meg elteszem emlékbe :)   )

 

Az egész egy éves történet egyrészt fantasztikus, másrészt számomra is teljesen hihetetlen!

Bárki erről mesél nekem egy éve, akkor harsányan kinevetem és orvost hívok hozzá.

 

Mi a kulcs? Mi a titok?

 

Elárulom!

 

pszt...

 

 

Hagyni kell a szervezetet normálisan működni. Nem manipulálni. Úgy ahogy leírtam az elmúlt hónapokban.

 

Normál működés alatt, a felhalmozás-felhasználás természetes folyamata szépen működik.

 

Minderre a Te szervezeted is képes!!! Próbáld ki!

 

Hogyan tovább???

 

Miként legyen a siker után?

 

A súlyom próbálom 82 kg alatt tartani, nagyjából 78 és 82 kg tartományra gondolok.

 

Szeretnék izmosodni. Kissé kifogytam a bőrömből. Ami van még rajtam zsír, szeretném izommá alakítani.

Nyár végén leszek 60 éves. Addig még van időm formálni magam.

 

Év végére szeretnék addig eljutni, hogy lefussam a fél-maratont. Ez 21 km.

No persze nem "vánszorgó" tempóban....

 

 

vanszorgo_1.png

...hanem legalább "kocafutó" gyorsasággal.

 

Hajrá mindenki!

 

Vágjatok bele és ne adjátok fel !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr5214798074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ttimi56 2019.05.01. 20:25:04

csudi klasssz vagy :)
süti beállítások módosítása