egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

Szülinapi elhatározás

2023.09.05.

2023. szeptember 06. - Szabó Jozef

szulinapi_kep_01.png

 

A képen látszik, hogy "megadtam a módját". Ír kávé, trüffel torta (valamint amiről nincs fotó...).

Az a probléma, hogy nem csak a szülinapomon "engedtem el magam", hanem elég gyakran. A szervezetem meg kiválóan működik: elraktározza amit csak tud,

Így aztán eléggé kigömbölyödtem:

elhat_suly_01.jpg

 

Tavaly nyáron még azon keseregtem, hogy sok visszajött, már 95 kg vagyok!

Most meg elég sokat kell tennem azért, hogy újra elérjem a tavalyi szintet. Még szerencse, hogy tudom mit és hogyan kell csinálnom (erről szól ez a blog).

Ez tehát a kiindulási helyzet:

 

elhat_suly_02.png

 

Megnéztem, ezt az aplikációt több mint 40 millióan használják (gondolom akik sprotolnak, vagy csupán egészségesen élnek). A 99%-uk könnyebb mint én. Persze a célom nem az "ideális testsúly", jó lesz nekem ahol már voltam nemrég: 82 kg környékén.

 

Amikor ennyire vékony és sportos voltam, a feleségem azért aggódott, hogy "muszáj neked minden hónapban lefutni a félmaratont???"

 

Természetesen nem vagyok most erre képes sajnos. Ma reggel elég gyatrán ment a kocogás:

 

elhat_kocog_01.png

 

elhat_kocog_02.png

Ez tehát a másik kindulási szint. Innét mérhetem a fejlődést.

Pont egy év múlva megyek nyugdíjba. Addigra teljesen rendbe teszem magam. Ez az elsődleges.

 

Majd jelentkezem a fejleményekkel és megnézzük, mi okozta, hogy újra mázsa felett vagyok....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr5418209119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása