egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

Célegyenesben - 49 kg-nál tartok, és még van pár hét

2019. április 14. - Szabó Jozef

018 májusában kezdtem el az új életmódomat, 2019 elején (amikor ezt a blogot elkezdtem) határoztam el, hogy (kezdettől számítva) 12 hónap alatt lefogyok 50 kg-ot.

https://minusz50kg.blog.hu/2019/01/26/ahonnet_indultam

 

Pár hét van hátra az egy évből és még 1 kg-ot kell "ledolgoznom". Menni fog..

 

Mint már írtam, és meséltem róla a filmecskéimben, nem használok sem zsírégetőt, sem fogyasztó tablettákat, nem iszom speciális italokat, de még csak műtéten sem estem át. Nincs személyi edzőm, nincs életmód tanácsadóm.

 

Három technikát ötvözök:

ÉTELTÁRSÍTÁS

IDŐSZAKOS BÖJT

KÁROS SEJTMEMÓRIÁK KEZELÉSE

 

Ahogy olvadtak le rólam a kilók, úgy tudtam egyre inkább mozogni.

Eljutottam odáig, hogy ma indultam a

Telekom Vivicittá Városvédő Futás-on

 

Mivel a kiírás szerint lehetett jelmezben is futni....

img_20190413_145734.jpg

 

7 km távon indultam.

 

Ez nem tűnt soknak (mint korábban írtam ebben a blogban, kocogtam már 12 km-t is megállás nélkül), azonban aki nem tart egy előírt sebességet, azt egy busz begyűjti...:

 

szintido.png

Kavarogtak bennem a gondolatok:

Még soha nem sikerült ilyen tempóban ekkora távot lefutnom.  Ráadásul eddig leginkább csak a Péterhalmi-erdőben kocogtam, most pedig számomra ismeretlen aszfalton kell futni. A a 7:30 tempó ugyanis a 8 km/óra futást jelenti. Aki lassabban halad, az kocog... Őket begyűjti a busz...

 

Egy valamivel nem számoltam...

 

A tömegvonzás érvényesül!

 

Teljesen más ugyanis egyedül róni a köröket, és más nagy-nagy csapatban futni. Eddig ezt nem tudtam!

Nézzük a mai futás eredményét!

A hivatalos értesítés sms-ben:

 

img_20190413_173951.jpg

 Az 50 perc nagyon-nagyon jó (nálam)

 

A saját mobil appom részadatai:

 

img_20190413_173836.jpg

 

Az első kilométer azért volt lassú, mert a sűrű tömegben nem lehet "rendesen futni". Utána viszont: az első 1 km 7 percen belül volt !!!!

 

A 7 km összideje is fantasztikus (nekem):

 

screenshot_2019-04-13-17-36-03-687_com_xiaomi_hm_health.png

 

Igen-igen! Az átlag tempó 7,50 perc/km alatt van!

1 km 7,5 perc

2 km 15 perc

4 km 30 perc

8 km 60 perc

A kis matek azt mutatja, hogy 7 km távon is tudom tartani a 8 km/óra futósebességet!!!

 

Hurrá!

 

img_20190413_155933.jpg

 

Élménybeszámolós videó:

 

 

A következő négy-öt hét célja, hogy stabilizáljam az eddig elért eredményt.

Gyakrabban fogok a blogomba is írni ez idő alatt. Az ételtársítás; a káros sejtmemóriák; az E-adalékok megítélése még hátra van.

 

A mai rendezvényt részben az Erste Bank támogatta. Az Erstét a devizahitel miatt már 8 éve perlem, az Erste már 4 éve nem tud hibátlan elszámolást küldeni. Hiába  bírósági ítélet, hiába két végrehajtó, hiába a Pénzügyi Békéltető Testület döntése. Az Erste úgy gondolja, bármit megtehet...

 

Én úgy látom, egyetlen egy bank sem helyezheti a törvények, jogszabályok fölé magát! Az Erste sem!!!

 

Én (mint látjátok) felkészültem a harcra. Az Erste banknak esélye sincs :)

 

img_20190413_160221.jpg

 

http://www.hitelesmozgalom.eoldal.hu/

 

Hónapok óta járjuk az országot. Elmeséljük a bankok megtévesztéseit, csalásait..

 

http://www.hitelesmozgalom.eoldal.hu/cikkek/orszagjaras-2018-19/meghivo-a-soron-kovetkezo-talalkozora.html

 

:) jozef

 

img-20190413-wa0010.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr9014762620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ttimi56 2019.04.15. 14:05:25

Minden mosolyom, és gratulációm a Tiéd :) Nagyon örülök a sikerednek. :) A futás miatt külön megemelem a kalapom :)
Én inkább a Balaton átúszást preferálnám :) Halacska vagyok :) Amikor úszom, úgy érzem, kiúsznék a világból :)
süti beállítások módosítása