egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

Négy hét étkezése

2019.03.23.

2019. március 23. - Szabó Jozef

Amikor első alkalommal voltam a dietetikusnál (lásd korábbi bejegyzés), megkért hogy írjam le mikor mit eszem.

Az alábbi listát adtam át neki, amikor másodszor voltam nála.

Mielőtt elolvasod, vedd figyelembe az alábbi "szabályokat":

 

1. Legalább fél év kellett ahhoz, hogy nálam ez a napi háromszori étkezéses rendszer kialakuljon.

2. Amit kialakítottam, azt senki sem tanácsolta nekem, tehát nincs "tudományosan alátámasztott igazolása", nem más, mint a saját tapasztalatom.

3. Ha valaki nekem egy éve arról mesél (netán ajánlja), hogy így fogok étkezni (étkezzek így), akkor egyrészt harsányan kinevetem és közlöm vele, hogy teljes képtelenség, hogy én ezt bevezessem.

4. Amit közreadok, az én saját utam egy állomása. Vallom, ha nincs egyéni út, akkor nem lehet idáig eljutni.

5. Azóta is így étkezem... Azonban ez nem szentírás! Nagyjából hetente eltérek, mert "elcsábulok". Pl. most a héten csütörtökön este ettem egy tábla (bio)étcsokit, pénteken meg negyedik étkezésként "késő este" (19 óra) ettem főtt csirkehúst mustárral (7 km futás és 5 km séta után).

6. Figyeld a saját szervezeted. Ha jelez, akkor ne állj ellent. Edd amit "meg kíván". Na persze nem mindig... :)

 

kaja_kep_02.png

 

kaja_kep_03.png

 

kaja_kep_04.png

 

kaja_kep_05.png

 

kaja_kep_06.png

 

Nem állítom, hogy az ételtársítás összes szabályát mindig betartom. Abban sem vagyok biztos, hogy minden szabályra emlékszem. Vagyis hamarosan átismétlem mindazt, amit az ételtársításról tudni kell.

Találtam a spejzban csicseri borsót. Már nem is emlékszem mikor vettem. Rá kerestem a neten, hogy "mire jó". Hát, elég hasznos... Egyszóval vannak még, lehetnék még olyan "alapvető élelmiszerek", melyeket nem szabad kihagyni.

Ezért kell a saját út! Felfedezés, beillesztés, próba, hatásvizsgálat. Majd hónapokkal később felidézni azt, amit sikerült elfelejteni.

 

Amikor ezt a blogot elkezdtem (2019. január vége), akkor tűztem ki azt a célt, hogy 50 kg-ot fogyok 12 hónap alatt. Akkor minusz 41 kg-nál tartottam, A 12 hónap májusban jár le. Így még van bő egy hónapom hátra. Határtalan örömmel számolok be arról, hogy már csak 3 kg maradt hátra!

 

minusz_47.png

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr3614711235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása