egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

minusz 5 kg 10 nap alatt

2022. január 09. - Szabó Jozef

 

-5_kg_kep_01.png

 

Szilveszter reggelén, 10 napja nagyon elkeserített (és azonnali cselekvésre ösztönzött), hogy közel 100 kg voltam. Nem is olyan rég, 12 hónap alatt lefogytam 50 kg-ot. 132 kg-ról 82 kg-ra.

Ez a blog arról szól, hogy miként sikerült ezt elérnem.

 

Két éve indítottam a blogom:

 Itt tartok 9 hónap után

2019.01.27

https://minusz50kg.blog.hu/2019/w3

 

Mindent megtudhattok az azóta készült bejegyzésekből. Hogyan fogytam és miként kezdtem el félmaratonokat futni 60 éves fejjel.

Most az következik, hogy miként fogom elérni újra a 82 kg-ot.

A kezdet pompás!

                     10 nap alatt lefogytam 5 kg-ot!

 

Ahogy mondani szokták a pénzre, könnyen jött, könnyen ment.

 

Az étkezés "régbevált", napi 3-szor (9 óra, 12 óra és 16 óra körül), néha nasi... Evés közben (és előtte fél órával, és utána egy órával) nem iszom. Amúgy pedig egész nap csak vizet iszom (az eltérést írom). Időszakos böjt, ételtársítás és a káros sejtmemóriák kezelése valamint mozgás.Lásd korábbi bejegyzések....

Tartósan nem tudom betartani a saját szabályaimat, csak úgy 75-80%-ban, ám így is hatásos.

 

Nem vagyok sem orvos, sem szakképzett étkezési tanácsadó és edzői, mozgásszakértői végzettségem sincs.

Egyszerűen rájöttem, hogy az én szervezetemnek mi a megfelelő.

 

NE PRÓBÁLD KI AZ ALÁBBI ÉTKEZÉST, MERT LEHET HOGY SZERVEZETDHEZ NEM ILLIK !!!

 

 

dec. 31.   

citromos víz

2 alma                 

3 vastag és nagy rozsdás palacsinta                

3 szelet sült malackaraj savanyú káposztával

 

jan. 1.

citromos víz

4 mandarin

3 kecskesajtos stangli vajjal és fekete retekkel

főtt lencse főtt hajdinával, kevés mustár és erős paprika

dió király datolyával

1 szelet sült malackaraj sok mustárral

 

jan. 2.

citromos víz

nagy pohárnyi piros ribizli, pár szem fekete berkenyével

mazsolás, mákos zabkása magörleményekkel

paradicsomos lencse tojással átsütve

 

jan. 3.

víz gyömbérrel

2 alma pár szem fekete berkenyével

karamellás zabkása király datolyával

lecsó krumplival

fekete retek mézzel

 

jan. 4.

citromos víz

3 narancs

3 cső főtt kukorica

spenót barna rizzsel és 2 főtt tojás

 

jan. 5.

citromos víz

2 alma pár szem fekete berkenyével               

vörösáfonyás, diós zabkása

oliván sült csicsóka, fehérrépa, cékla kigyóuborkával és rukkolával

 

jan. 6.

citromos víz

mazsolás, mákos zabkása

gombás barnarízs

 

-5_kg_kaja_kep.png 

 

jan. 7.

citromos víz

mazsolás, kókuszos, kakaós zabkása (egy része)

hurka, kolbász savanyú káposztával

csipkebogyó tea (bogyóból)

 

jan. 8.

gyömbéres víz

tegnapi zabkása (maradék) kiegészítve csipke bogyóval (maradék) és király datolyával

három sült csirkeszárny, nyers lilahagymával, foghagymával, kígyó uborkával és mustárral

szaloncukor, kézműves csoki, mazsola és török mogyoró

 

jan. 9.

citromos víz

3 körte

2 közepes rozsdás palacsinta

köményes juhturó nyers paprikával, fekete retekkel

 

ÉN AZÉRT TUDOK ÍGY ÉTKEZNI, MERT MÁR 2019 TAVASZA ÓTA EZ AZ ÉLETMÓDOM

 

Az elméletem nagyon egyszerű: tökéletesen működik a saját szervezetem. Ha többet kap, mint felhasznál akkor felhalmoz (hízás), ha fordítva akkor felhasznál (fogyás).

 

Óvatosan növeltem a napi mozgásom. Séta, kocogás, futás, kerékpár.

 

-5_kg_en_kep.png 

A tegnapi biciglizés és a ma reggeli fagyos futás

 

-5_kg_tavolsag_kep.png

 

-5_kg_pulzus_kep.png

 

 Az adatokból látszik, hogy még keveset bírok, lassú vagyok ám magas a pulzusom.

A félmaraton még csak bringával megy, azzal is lassubb vagyok, mint egy futó!

 

Nézem a napi kalória felhasználást.

 

-5_kg_kalor_n-h_kep.png

 

Valami algoritmus miatt a heti adatoknál a napi érték kisebb. Fogalmam sincs, hogy miért lett az 1618-ból 1000.

Persze tudom, hogy nem pontos a kalória mérés (sem), Azonban mutatja, hogy mennyit mozgok korábbi időszakhoz képest.

Január mozgalmasabb volt mint december.

 

-5_kg_kalor_dec-jan_kep.png

Magasabb a havi csúcsérték is :) 

 

(folyt köv.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr4116808262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása