egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

A méregtelenítés és a kártyatrükk hatása

2021.02.18.

2021. február 18. - Szabó Jozef

meregtel_es_trukk_hatas_0_0.png

 

A JOJO hatás és (ami súlyosabb) az újra előjött fájdalmaim leküzdése ellen kidolgoztam a kártya trükköt és kipróbáltam a méregtelenítést. A tervről már írtam:

https://minusz50kg.blog.hu/2021/01/14/kartyatrukk_a_siker_erdekeben_meregtelenites

 

Most nézzük, milyen hatást értem el 4 hét alatt?

 

Kezdjük a méregtelenítássel.

 

Az időszak legelején és a legvégén volt 3-3 napos méregtelenítés, ami azt jelenti nálam pontosan, hogy három napig csak (nyers) gyümölcsöt eszem és kevés zöldséget (általában délután).

 

Ugye látjátok ennek a hatását?

 

 meregtel_es_trukk_hatas_1_0.png

 

Hatásos mi???

 

Négy hét alatt mínusz 5 kg!

 

(Van bőven miből leadni...) 

 

Nekem persze könnyű, mivel évek óta délelőtt csak gyümölcsöt eszem, és több alkalommal is csináltam más 24 órás böjtöt, amikor csak víz ivás van, semmi más…

 

Azonban az élet nem csupa böjt és méregtelenítés. Ott van az a rengeteg kihívás, csábítás.

 

Ennek kezelésére való a kártya trükk. A négy hét „játéka”:

Az első héten húztam 7 lapot, majd mind vissza raktam a második héten. A harmadik héten 9 lapot húztam, és az utolsó, negyedik héten 12 lapot tettem vissza.

 

Az összes szabályom betartását figyelem. Elmesélek két példát:

 

1.

Pont negyven éve ismerkedtem meg egy bájos szöszi leánykával az E-klubban (az egyik legmenőbb disco volt a 80-as évek elején az egyetemisták körében). Már több mint 35 éve a feleségem..,

Az emlékezés keretében volt kacsasült vacsorára, utána süti és közben bor.

Ennek számolása:

Késő esti étkezés – 1 lap húzás

Ipari édesség – még1 lap húzás, ráadásul ez piros lap

Alkohol fogyasztás – újabb lap

Kimaradt a lealább 50 perc intenzív mozgás – még 1 lap húzás.

Így ez az este összesen 4 lapot jelentett.

 

2.

Mivel nagyon rég volt, és a kedvencem, a feleségem készített nekem juhtúrós sztrapacskát

Királybúza liszt, ám nem teljes kiőrlésű – 1 lap húzás

Tejtermék – juhtúró és házi tejföl – újabb lap

Jól tele ettem magam – még egy lap

Ez a fincsi ebéd-vacsi összesen 3 lapot jelentett.

 

 

Ismerkedem új mozgásformákkal is:

 

 img_20210211_105400.jpg

 

 

Most ne arra gondolj, hogy lógatom a lábam!

 

Ne hidd el, hanem próbáld ki: 3-4 perc intenzív ugri-bugri éppen eléggé megterhelő!

 

Ez alatt a négy hét alatt sikerült lefutnom az idei első félmaratonomat is. Erdőben, terepcipőben és hosszú idők után most megállás nélkül, egyhuzamban!

 

Folyt köv. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr3216432066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása