egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

A cél áprilisig: -16 kg és félmaraton futva

2022. november 20. - Szabó Jozef

 

 cel.jpg

 

Ez az év egyáltalán nem úgy alakult, mint terveztem. A legutolsó bejegyzésem januárban volt és büszkén számoltam be arról, hogy sikeresen indult az évem.

https://minusz50kg.blog.hu/2022/01/09/minusz_5_kg_10_nap_alatt

 

Aztán jött a Covid majd észleltem magamon a postCovid tüneteket is. Lazábban vettem az étrendemet - ne is menjünk bele a részletekbe... Az biztos, hogy pár pohár bor, pár korsó sör önmagában is sok kalória és ráadásul meghozza a étvágyam is.

 

Mivel tavaly összel félmaraton helyett kórházban kötöttem ki...

https://minusz50kg.blog.hu/2021/11/20/ut_kitero_osveny

....igyekeztem magam nem túlterhelni erőteljes mozgásokkal.

 

Pár hete viszont már újra elkezdtem mocorogni. 

Jelenleg még nem tudok egy órán keresztül futni.

 

1668934308374.jpg

 

A futás, ahogy olvastam 7:30-as tempónál kezdődik (8 km/óra). Ezzel a sebességgel halad a versenyeken a záróbusz is. Vagyis az a minimum, hogy tartósan kell tartani ezt a tempót/sebességet.

 

 

1668934308360.jpg

 

A hétből csupán két km volt futás, a többi csak kocogás. Az kedvező, hogy nem kellett közben sétálnom.

Az egy óra sem sikerült, mert felment a pulzusom. (Ez nálam a fáradás jele.)

 

1668934308368.jpg

 

Mivel a Zepp app bemondja a pulzusom, tudom, hogy mikor kell lassítanom, vagy abbahagynom a futást.

 

Tudom, hogy nem vagyok még a "versenysúlyomnál". Ahhoz le kell fogynom 16 kilót.

 

1668934308353.jpg

 

Jelenleg 98 kg környékén vagyok. Ha leadok 16 kg-t akkor leszek ismét 82 kg.

Ha alaposan megnézitek az előző képet, láthatjátok, hogy több mint 3 kg-t gyarapodtam (nem izomban) nyárhoz képest.

 

Adva van tehát a cél, elérni újra a 82 kg-t és lefutni rendezvényen ismét a félmaratont. A kitűzött dátum 2023 áprilisa,

 

Mivel tudom, hogy mit és hogyan kell csinálnom (hiszen 12 hónap alatt lefogytam 50 kg-ot és 60 éves szülinapomra az erdőben lement a félmaraton is (majd később Siófokon versenyen is) a cél nem tűnik elérhetetlenenk, 

 

Erős mortiváció kérdése az egész.

 

A figyelemben és fegyelemben pedig szerintem az nagyon fog segíteni, ha jelentkezem két hetente.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr8417983292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása