egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

Súlyos év vége

2021. december 31. - Szabó Jozef

sulyos_kep_01.png

 

Nem úgy alakult az év vége ahogy terveztem. Most csak nagyon picivel vagyok 100 kg alatt....

Nem hittem volna, hogy idáig eljutok. Egy éve még az volt az elhatározás, hogy havonta lefutom a félmaratont. Aztán jött ebben az évben mindenféle - nagyjából beszámoltam róla ebben a blogban. Pl. legutóbb:

https://minusz50kg.blog.hu/2021/11/20/ut_kitero_osveny

  

Amiben bízhatok, ami támaszt ad - az a korábbi sikerem. Egy év alatt lefogytam 50 kg-ot: 132-ről, 82-re.

Tudom a technikát: ételtársítás + időszakos böjt + káros sejtmemóriák kezelése + mozgás.

Mondhatnám, hogy könnyebb a helyzetem, mert nem kell semmi újat kitalálnom, "csak" megcsinálni azt, amit egyszer mmár sikerült. Azonban a "csak"-kal volt az elmúlt hetekben, hónapokban is probléma.

Úgy vélem, felborult a harmónia (munka, devizahitel, pihenés, mozgás aránya), és a keletkezett streszt nem megfelelően kezeltem.

Most indul az új időszak, Nem holnap, január elsején hanem már ma Szilveszterkor. Széleskörű nemzetközi tapasztalat, hogy az újévi fogadalmak nem tartanak sokáig. Így a visszatérést a bevált életmódomhoz egy nappal előrehoztam.

Sajnos a mérlegem és az okostelefonom nem látja hónapok óta egymást, így nincs "grafikon" az elmúlt hetekról.

Egy hét múlva jelentkezem az étrenddel és a hatásával.

 

Nagyon boldog, fogyásban és futásban eredményes új évet kívánok!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr1216800362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása