egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

Sorsforduló

2019.01.27

2019. február 09. - Szabó Jozef

Ehhez a bejegyzéshez alaposan fel kellett készülnöm...

Mivel nem vezetek naplót és nem vezetek blogot (vagyis már igen :) ), nincs pontos dátumon arról, hogy mikor is volt az a sorsforduló, melynek a hatására megváltozott alaposan az életem. Így aztán nyomoznom kellett.

Valamikor 2018. májusában történt az biztos. Május 1.-én és előtte pár napot Berlinben voltunk a lányoméknál. Úgy sörözgettem mint előtte évtizedeken keresztül, válogatás nélkül ettem amit csak megkívántam. Június elsején kánikula volt, lementünk Siófok Szabadifürdőre, ahová már vagy 10 éve rendszeresen járunk. Az ebéd mindig sült hekk, sült krumpli (gyakran reszelt sajttal), kovászos uborka és korsó sör szokott lenne - azonban most csak hekk volt önmagában... Strandolásközben nasi és lángos... (volt korábban)

Tehát valamikor májusban változtattam...

Lányomtól kértem pár fotót, most ezeket teszem közzé. Így néztem ki 2018. május 1.-én :)

 

berlin_04.jpg

 

Ez a farmer nadrág, melyből (mint látható a korábbi bejegyzésen) alaposan kifogytam.

Mi hozta el a változást?

A körzeti orvosom hosszú éveken keresztül, amikor csak meglátott mindig megfenyegetett, hogy súlyom és korom miatt várhatóan cukros leszek, megnő a vérnyomásom, ízületi problémáim lehetnek és a szívem sem fogja bírni. Mondta-mondta állandóan: fogyjak le! Na jó, és hogyan (kérdeztem magamban)?

Néha csak úgy elkezdtem izzadni. Valami vírus nyugtattam magam és nem foglalkoztam vele...

Gyakran küldött laborvizsgálatra, én meg időnként rászántam magam...

Aztán 2016-ban mutatta hogy a cukrom már határérték felett van, és valamiért magasabb vérnyomást mért, mint a szokásos. Felírt két tablettát, melyeket nem szedtem - megbeszéltük a nejemmel, hogy nem fogok tablettákon élni, inkább megváltozom.

Csináltam egy excel táblázatot, beírtam hogy mi a cél, megjelöltem hogy havonta milyen súlyt kivánok elérni. Elkezdtem kevesebbet enni, többet mozogni. Elsőként gyümölcs joghurtokat később kaukázusi kefírt eszegettem reggeli.  Két hónap alatt a cél szerint fogytam, 132 kg-ról lementem 124 kg-ra ... aztán két hónap alatt minden visszajött! A többit nem tudom, mert a statisztika vezetését abbahagytam.

 

berlin_03.jpg

 

A derakam már 8-10 éve fáj(t). Jártam kezelésre, gyógymasszásra fürdőbe. Egy ideig használt valamennyire, aztán visszatért a fájás. Belenyugodtam, hogy ezzel már együtt kell élnem.

Azonban oldalt is elkezdett fájni a "forgóm". Valahol ott a combcsont végénél.

Észre vettem, hogy kezeimen a középső ujjak nehezen mozognak. Mintha be lennének rozsdásodva.

Elmentem reumatológushoz 2017. december elején. Kaptam 10 alkalomra valamilyen elektromos kezelést és gyógytornát. Szorgalmasan jártam. Ettem a különböző alga kapszulákat, a kollagén bogyókat, porokat. A 6. elektromos kezelés után nem tudtam felkelni a gyógy-ágyról. Nagy fájdalmakkal lekecmeregtem, kihagytam a gyógytornát és lebicegtem a lépcsőn. Kihagytam pár kezelést, na gondoltam most már jobban vagyok. Nem! Ugyanúgy alig tudtam felkelni elektromos kezelés után. Az itolsó háromkezelés kimaradt végleg. Azonban most már nincs is szükségem rá! Minden fájdalmam megszűnt !!!

2017 karácsonyára megleptem magam komplett felszereléssel. Egyazon márkából, melegítő, polók, pulcsi, tornacipő, zoknik. A mai nap is ezekben járom az erdőt.

Azonban még mindig nem tudtam, mit csináljak magammal!

 

berlin_05.jpg

 

Felidéztem emlékeim közül, hogy réges-rég a testkonroll segítségével elég jól fogytam. Arra emlékeztem, hogy délig csak gyümölcsöt lehet enni... Így a reggeli kefír helyét átvette a gyümölcs.

Szegedi devizahiteles küzdőtársam elkezdett mesélni arról, hogy este 6 után ne egyek és reggel 9-ig ne egyek. Elmondta, hogy Ő és férje milyen sokat fogyott, tartósan. Szép-szép mondtam magamban, de én erre képtelen vagyok..

A devizahiteles levelező csoportban valamiért elkezdtünk irogatni az egészséges élelmiszerekről. Meg arról, hogy miként "kezelik" a húsokat injektálással:

 

 

 Nem csak kézzel, hanem gépekkel is!

 

 

 Hát nem csodás ez emberi találékonyság és a technikai fejlődés?

 

Devizahiteles barátom, Sanyi 2018. május 28.-án csak ezt az egyetlen mondatot küldte e-mailben:

"Tóth Gábor élelmiszeripari mérnök az összes ipari kaját bemutatja youtubeon korrekt módon."

 

Ez az egy mondat megváltoztatta az életemet!

 

Aznap és a következő napokon 3-5 rövid filmecskéket néztem és bele-bele néztem az előadásaiba. Tóth Gáborról korábban soha sem hallottam.

 

Néztem a videókat.... Elhagytam a cukrot, a fehér lisztet és fehér rizst, az összes felvágottat, kenyeret és pékárut. Csak vizet iszom, nincs sem kávé sem tea, semmi alkohol.

 

Ahogy néztem a filmeket, úgy vezettem be az új "szabályokat". Figyelek mit mivel eszek és mit mikor eszem. Még a vízivásnak is meg van a helye!

 

Bevezettem a reggeli citromos vizet.

 

Összeállt az IDŐSZAKOS BÖJT és az ÉTEL TÁRSÍTÁS.

A módszer amit használok, azonban három elemből áll! A harnadik:

 

A KÁROS SEJTMEMÓRIÁK KEZELÉSE 

 

Aki követni szeretné az utat, amin járok és amin tartós eredményt értem el, az kezdje mindenképpen Tóth Gábor filmecskéivel. Pl:

 

 

Nézzem szembe a tényekkel és vegye komolyan az egészségügyi problémákat, a szervezet vészjelzéseit.

 

(innét folyt köv.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr9414617298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása