egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

Rügyhatározó futás - 10 km

2019. március 24. - Szabó Jozef

A Péterhalmi Erdőben futók rendszeresen szerveznek közös futást. Ma épp 10 km futás kapta a Rügyhatározó nevet.

https://www.facebook.com/events/407018713197583/

Profi futókról van szó. Az egyikük kevesebb mint fele idő alatt fut le 1 km-t, mint én. A számítógépén megtervezi az edző programot, ezt letölti az okos órájára. Futás közben az óra tájékoztatást ad, hogy épp jó iramban, gyorsabban vagy lassabban fut.

Nos, nekem nincs ilyen edzés tervem. Annak is örülök, ha sikerül a távot megállás nélkül megtennem.

Ma úgy alakult, hogy 1 km után a csapatot szem elöl vesztettem. Így aztán arra mentem, amerre épp jónak láttam.

A mai tervezett tempó 6 perc/km volt. Ez nekem még csak álom. Úgy számoltam, hogy 1 óra alatt a többiek végeznek, így úgy keringtem, hogy találkozzam a csapattal a rajt-célnál Valóban többen befutottak letudva a 10 km-t, nekem meg még hátra volt jóval több mint 2 km.

Amikor már hazafelé sétáltam, találkoztam a csapot több tagjával is. Ők már a 15. km-nél tartottak.

 Edzéstervem nincs, azonban 3 hete én is használok mobil applikációt.

  

 

10_km_fut_kep_01.png

 

A 10 km lekocogása 1,5 óra volt.

 

Az első km elég jól sikerült, mivel próbáltam a csapattal tartani, amíg csak lehet...

 

10_km_fut_kep_02.png

 

A végére aztán kellőképpen lelassultam.

 

Ez a saját mobilom MI FIT appja. Több lehetőséget is kipróbáltam, ezt találtam a legpontosabbnak (majd hamarosan írok az app tesztemről).

 

A túlsó erdőben még nem futottam. Ma volt az első alkalom. A 3. videóm során, csak sétáltam itt egy kört:

 

 

 

 Az Everlast ruházat nekem nagyon bejött. Ma is abban voltam (igaz más nincs is...:)  )

 

10_km_fut_kep_03.png

 

Haladok a célom felé, -50 kg!

Van még egy bő hónapom, hogy 12 hónap alatt sikerüljön.

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr8214713399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása