egy sikeres életmódváltozás folyamata

50 kg minusz - egy év alatt

50 kg minusz - egy év alatt

Ruhatár

2019.05.19..

2019. május 19. - Szabó Jozef

Az alábbi képen nem nehéz megtalálni a kakukktojást:

 

kakukktojas.png

 

 

Brüsszelbe utaztunk ki 2018 októberében, tájékoztattuk Frans Timmermanst a magyarországi devizahiteles helyzetről.

Bővebben az útról:

http://www.hitelesmozgalom.eoldal.hu/cikkek/velemenyunk--allaspontunk/brusszelben-devizahiteleskent-----beszamolo.html

 

Utazás előtt elővettem az öltönyeimet, zakóimat. Egyik sem volt már használható!!!

Eleget fogytam már ahhoz, hogy a ruhák (elfogadhatatlan mértékben) lötyögjenek rajtam. Vettem is farmert (amit már azóta kifogytam, és így kuka...), azonban komolyabb költekezésbe nem akartam magam belevágni.

 

Így aztán azt vettem magamra, ami még alsó hangon elmegy...

 

Mivel most tavaszra elértem a célomat, leadtam 50 kg-ot, meglátogattam egy szaküzletet. Ki tudja, mikor kell ismét hirtelen Brüsszelbe utaznom devizahiteles ügyben? Jó ha felkészülök, nem szeretnék újra kakukktojás lenni :)

 

proba_1.png

 

 

proba_2.png

 

A családot WhatsApp-on tájékoztattam a lehetőségekről...

 

A pólókkal már könnyebb volt a helyzet:

 

polok.jpg

 

A rajtam lévő fehér póló nem bolti vásárlás eredménye, hanem futáson "ajándékba kapott". Így is lehet bővíteni a ruhatárat...

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minusz50kg.blog.hu/api/trackback/id/tr7614835240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása